enter-article סלון כלות - המקום בו כל כלה הופכת למלכה - פורטל עיצוב שיער המוביל
מעצבי שיער » מאמרים וחדשות » סלון כלות - המקום בו כל כלה הופכת למלכה

סלון כלות - המקום בו כל כלה הופכת למלכה


מה שפעם היה טיפול של שעה-שעתיים מול המראה או עם חברה, הפך לתעשייה משגשגת, של יום טיפולים שלם, ואלפי שקלים. סלון כלות גבירותיי...


למרות מה שאולי חשבתן, קרוב לוודאי שביום החתונה עצמו תבלו כמעט אותו זמן במסגרת סלון כלות כמו באירוע עצמו.

מסיבה זו, וכמובן בגלל החשיבות הרבה שזוגות (ובעיקר החלק היפה שבהם) מעניקים לטיפולי סלון כלות, הבאנו לפניכם בשורות הבאות כמה וכמה נקודות שכדאי לבדוק לפני שבוחרים סלון כלות, וכמובן מחירון לדוגמא עבור השירותים השונים של סלון כלות.


למה ללכת לסלון כלות?
סלון כלות
השאלה הראשונה היא למה להעדיף סלון כלות אל מול בעלי מקצוע נפרדים, כמו תופרת (בשביל השמלה), מאפרת (בשביל האיפור), מעצבת שיער (בשביל התסרוקת) ופסיכיאטר צמוד (בשביל הכלה).

למעשה, אין הכרעה או העדפה ברורה סטטיסטית בקרב המתחתנים בישראל, ומובן כי אם חשקה נפשכם במי מבעלי המקצוע הספציפיים, סלון כלות אחד ויחיד לא יתאים לכם.

מאידך, אם אין לכם העדפות מיוחדות בנושא, סלון כלות מציע בדיוק את היתרונות שגורמים לכם להגיע לסופר השכונתי ולא ללכת במיוחד לשוק.

אמנם ישנם טיפולים אקזוטיים שקשה יהיה להשיג בסלון הממוצע (אם כי גם כאן ישנם יוצאים מן הכלל), אך הריכוזיות של כל השירותים באותו מקום, חוסכת המון זמן, ולא פחות חשוב מכך, המון כסף.


שירותי איפור ושיער

שני השירותים הללו הם לב ליבו של כל סלון כלות, ולמעשה אחת הנקודות החשובות ביותר בבחירת המקום. חשוב לדעת שבדרך כלל מומלץ לאפר אחרי השלמת התסרוקת, היות וחלק מהרוטינה של יצירת התסרוקת (ספריי שער, הטזת מים ועוד) יכולים לפגוע באיפור.

מסיבה זו חשוב לוודא לא רק את זמינות השירותים הללו ביום המיועד, אלא גם שניתן יהיה לסדרם בסדר ובזמנים שמתאימים לכם (זיכרו!! יום החתונה עמוס מאוד, וכל עיכוב של עשר דקות יכול לגרום לשרשרת עיכובים הולכת וגדלה ולעלות בלא מעט כסף ועצבים מיותרים).

בדרך כלל העלות של שני השירותים הללו ביחד נעה בין 2500-8000 שקל. שימוש בשירותי סלון כלות באופן מרוכז חוסך מעל ל10% בדרך כלל ביחס לשכירת מאפרת נפרדת ומעצב שיער בנפרד.

חשוב לדרוש איפור ניסיון לפני סגירת העסקה, לא רק בשביל בדיקת היכולות הטכניות של המאפרת והחומרים בהם היא עושה שימוש, אלא גם כדי להתאים את הלוגיסטיקה של יום החתונה לדרישות שלכם (איפור מאסיבי יותר דורש יותר זמן, סוגי איפור מסויימים יש להניח בצמוד לטקס, וכו').

לגבי שירותי התסרוקת, אף שמקובל לבצעם במלואם ביום החתונה דווקא, מעצבי שיער רבים יכולים לנסות ולבצע חלק מן העבודות, כמו צבע או חיתוך, מעט לפני כן, וכך לחסוך מעט בזמן הלחוץ של יום הדין.


עיצוב זרים ומכוניות

נישה נוספת מני רבות אותה תפס סלון כלות ממוצע היא התחום של עיצוב אביזרים למתחתנים, בייחוד זר הכלה והמכונית של בני הזוג.

אף שעיצוב זרים נעשה גם על ידי משתלות מתמחות או מעצבים מיוחדים, הלוגיסטיקה הסבוכה של הבאת הזר הטרי בזמן וללא כל עיכובים מזכה את האופציה של הזמנת הזר באותו סלון כלות, ללא כל צורך בשינועה, בשיקול דעת רציני.

עלות הזר נעה בין 150 שקל (הפשוטים ביותר) ועד 2300 שקל, בעוד שעיצוב המכונית יעלה בין 200 שקל ל-1000 שקל.




עוד באותו נושא

עיצוב שיער ילדים - הסטייל מתחיל בגיל צעיר

עיצוב שיער ילדים - הסטייל מתחיל בגיל צעיר

אם בעבר נהגו לבחור תספורות לילדים בעיקר על בסיס שיקולים פרקטיים, הרי שהיום עולם התספורות לילד הוא עולם מגוון מאוד, שמושפע מטרנדים ומתסרוקות...

מעצבי שיער מציגים - הטרנדים לחורף 2022

מעצבי שיער מציגים - הטרנדים לחורף 2022

המלתחה החדשה לחורף מוכנה זה מכבר בארון, מחכה לשליפה בעת הצורך. עכשיו הגיע הזמן לשמוע אילו תסרוקות נשים הולכות בשנה הקרובה, כדי להתאים גם...

מעצבי שיער מעדכנים - טרנדים לחורף 2022

מעצבי שיער מעדכנים - טרנדים לחורף 2022

רוצה להיות מעודכנת במיוחד? הטרנדים לעונת החורף הבאה עלינו לטובה מדברים על שיער אסוף ועל קארה שכבר חזר אלינו בשנה האחרונה. קראי והתעדכני מעצבי...

עיצוב שיער – מחירון עיצוב שיער 2022

עיצוב שיער – מחירון עיצוב שיער 2022

ההנחה הרווחת הינה כי להראות טוב עולה כסף אך עם מבחר עצום של מעצבי שיער בישראל, התחרות הרבה רק עוזרת לכולם להראות טוב ובמחירים נוחים ביותר עיצוב...

עיצוב שיער לגברים – טרנדים 2022

עיצוב שיער לגברים – טרנדים 2022

גם אם הם ינסו להסתיר את זה, גברים אוהבים להישאר מעודכנים. זה מתחיל מהבגדים ומגיע עד לאחרון קצוות השיער. אם נמאס לכם מהשיער הקצוץ, המאמר הזה בשבילכם בכל...

string(25) "categoryסלון כלות"